اول دنت | جامع ترین بانک دریافت خدمات پزشکی 02122902834
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران
انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران

انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران

فهرست مطالب

برای توجه به سلامت دهان و دندان خود، ممکن است لازم باشد چندین بار در سال به دندانپزشک مراجعه کنید. انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران برای شما، نقش مهمی در احساس شما نسبت به رفتن به مطب دارد.

دلیل اصلی تغییر دندانپزشک توسط بیماران، کیفیت پایین کار دندانپزشکی قبلی است. 46 درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی گفته اند که اگر کیفیت مراقبت های درمانی خیلی پایین باشد، مطب دندانپزشکی را ترک می کنند. کار بی کیفیت باعث می‌شود به دلیل انجام نادرست رویه‌ها، مجبور به بازگشت به دندانپزشک نباشید. بدون ملاقات شخصی با دندانپزشکان، یکی از راه هایی که می توانید کیفیت کار آنها را تخمین بزنید، تخصص و شهرت اینترنتی این کلینیک ها است.

هزینه دندانپزشکی شرق تهران

هزینه خدمات دندانپزشکی بر اساس عوامل مختلف می تواند از فردی به فرد دیگر و موردی به مورد دیگر در نوسان باشد.

به عنوان مثال، دندانپزشکی در یک منطقه ممکن است برای درمان مشابهی که در مناطق دورافتاده انجام می شود، 25 درصد بیشتر هزینه کند. چرا؟ ممکن است هزینه عمل در منطقه ای بسیار بیشتر باشد و این هزینه ها توسط بیمار تقسیم می شود. قبل از انتخاب یک دندانپزشک خاص یا مطب دندانپزشکی، بهتر است که یک تخمین قیمت از این کلینیک ها دریافت کنید.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران می‌رسد، باید چند نکته را در نظر گرفت. مهمترین نکته ای که باید در نظر گرفته شود این است که آیا به دنبال یک دندانپزشک عمومی برای مراقبت، نگهداری و معاینات مداوم هستید یا اینکه به دنبال یک متخصص دندانپزشکی هستید که برای ارائه یک درمان خاص (چه ترمیمی یا زیبایی) تخصص و تجهیزات مورد نظر شما را داشته باشد. فراتر از این ملاحظات، در انتخاب دندانپزشک عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

در این قسمت هشت نکته برای انتخاب بهترین دندانپزشک شرق تهران بررسی شده است:

  1. آموزش

در مورد میزان آموزش و تجربه بالینی که دندانپزشک شرق تهران دارد، به ویژه در مورد روش های تخصصی تحقیق کنید.

به عنوان مثال، همه دندانپزشکان در انجام مجموعه کاملی از روش های زیبایی یا ترمیمی آموزش ندیده اند و در واقع ممکن است موارد خاصی را به همکاران خود ارجاع دهند. ارجاع ممکن است گزینه کمتری مناسب باشد.

  1. درمان های ارائه شده در بهترین دندانپزشک شرق تهران

همه دندانپزشکان یا مطب ها در شرق تهران خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند. اگر به دنبال یک درمان یا مارک خاص  و بهترین دندانپزشک هستید، ضروری است که بپرسید که آیا یک روش خاص استفاده میکند یا خیر.

  1. ارجاعات

دندانپزشکان عمومی ممکن است در صورتی که برای ارائه درمان های خاص مجهز نباشند، موارد پیچیده ترمیمی یا زیبایی را به همکاران خود ارجاع دهند. اگر نگران این موضوع نیستید که در آن برای درمان به دندانپزشک دیگری ارجاع می‌شوید، باید جزئیات فرآیند ارجاع را جویا شوید.

  1. مراقبت های اورژانسی

اورژانس های دندانپزشکی ممکن است هرزمانی اتفاق افتد. ترومای دهان و ترمیم های آسیب دیده می توانند در هر زمانی به شما ضربه بزنند. بنابراین مهم است که بدانید دندانپزشک یا مطب دندانپزشکی شما در مورد چنین شرایط اضطراری چه نوع مراجعه ای را ارائه می دهد. برای مثال، برخی از کلینیک ها برای بعد از ساعت کاری و قرارهای آخر هفته انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهند، در حالی که سایر تمرین‌ها ممکن است انعطاف‌پذیری کمی داشته باشند.

  1. فن آوری های دندانپزشکی

آیا دندانپزشکی در شرق تهران شما روی فناوری های جدید سرمایه گذاری می کند تا به بهبود تجربه بیمار و بهبود روند درمان کمک کند؟ برخی از دندانپزشکان از سرمایه گذاری زمان و پول برای خرید تجهیزات جدید مانند لیزرهای دندانپزشکی، دستگاه های CAD/CAM و غیره مردد هستند. اگرچه این فناوری ها لزوماً نتیجه درمان را بهبود نمی بخشند، اما می توانند بر جنبه هایی از تجربه درمان تأثیر بگذارند.

به خاطر داشته باشید که کلینیکی که فناوری‌های پیشرفته را ارائه می‌کند ممکن است هزینه بیشتری نسبت به تمرینی که گزینه‌های درمانی سنتی‌تری ارائه می‌دهد، داشته باشد.

  1. آسایش بیمار

آیا شما یک بیمار دندانپزشکی مضطرب هستید؟ اضطراب دندان تا حدی رایج است که بسیاری از مطب ها خدمات متنوعی را برای راحتی بیمار ارائه می دهند. دارو و اکسید نیتروژن نمونه‌های نسبتاً واضحی هستند، اما برخی از روش‌ها تا آنجا پیش می‌روند که هدفون، ماساژ، رایحه‌درمانی و موارد دیگر را برای کمک به آرامش بیماران ارائه می‌دهند.

  1. قبل و بعد از درمان

اکثر دندانپزشکان یک گالری از بیماران که شامل تصاویر دندان های آنها قبل و بعد از درمان دارند. این می تواند هنگام ارزیابی کیفیت کاری که از بهترین دندانپزشکی شرق تهران انتظار داشته باشید بسیار مفید باشد. اگر نیازهای شما لوازم زیبایی است، می‌تواند هنگام ارزیابی همه گزینه‌های زیبایی شما از جمله سفید کردن دندان، روکش‌های سرامیکی و غیره مفیدتر باشد.

بسته به نیازهای دندانی شما، ممکن است مفید باشد که بپرسید آیا دندانپزشک در چه زمینه ای تخصص دارد:

  1. ارتودنسی (درمان نامرتبی دندان ها)
  2. پریودنتیکس (مراقبت از لثه)
  3. ریشه دندان (درمان کانال ریشه)
  4. دندانپزشکی کودکان (مراقبت از دندانپزشکی جوانان)
  5. پروتز دندان (رفع دندان های شکسته یا از دست رفته)
  6. جراحی فک و صورت (جراحی صورت، دهان و فک)

در صورت تمایل بپرسید که یک دندانپزشک مدرک خود را از کجا گرفته است و اگر برای شما مهم است، مدت زمانی است که آنها تجربه تخصصی دارند. همچنین ممکن است بخواهید بپرسید که آیا آنها در کلاس های آموزش مداوم شرکت کرده اند یا به طور منظم در کنفرانس ها شرکت می کنند.

نکته بعدی در انتخاب بهترین دندانپزشک این است که اگر زبان اصلی شما معمولاً در آن منطقه صحبت نمی شود، مطمئن شوید که آیا دندانپزشک شما به زبان شما صحبت می کند یا اینکه مطب خدمات مترجمی ارائه می دهد. نکته دیگر در مورد کیفیت مراقبت از دندان، نوع تجهیزات مورد استفاده است. تمرینی با فناوری‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر ممکن است بتواند مراقبت‌های بهتری نسبت به استفاده از تجهیزات قدیمی‌تر ارائه دهد.

ساعت و مکان مطب دندانپزشکی شرق تهران

شما نمی خواهید هر بار که نیاز به مراجعه به دندانپزشک دارید مجبور به پیاده روی از محل کار و رانندگی دورتر شوید. ساعات کاری معقول در مطب و مکان مناسب برای انتخاب  بهترین دندانپزشک شرق تهران ضروری است. هنگامی که به ساعات کاری یک مطب دندانپزشکی نگاه می کنید، از این موضوع مطمئن شوید که اگر به مراقبت های اورژانسی نیاز داشته باشید چه در ساعات معمولی و چه بعد از ساعت کاری چه اتفاقی می افتد. آیا شما را به اورژانس بیمارستان ارجاع می دهند یا می توانید مستقیماً با دندانپزشک خود تماس بگیرید؟

بررسی کنید که رفت و آمد شما به دندانپزشک از خانه و محل کار شما چقدر خواهد بود. افرادی که وسایل حمل و نقل ندارند، به خصوص می خواهند مطمئن شوند که دندانپزشکی را در نزدیکی خود انتخاب می کنند. بررسی کنید که آیا می توانید از یک مطب مرکزی دندانپزشکی برای تمام نیازهای مراقبت از دندان خود استفاده کنید یا اینکه باید برای اعمال مختلف به مکان های جداگانه باید بروید.

لیست بهترین دندانپزشکی های شرق تهران که توسط مجله اول دنت گردآوری شده است:

بهترین دندانپزشک شرق تهران: کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی

دندانپزشک شرق تهران

دندانپزشکی زیبایی در واقع به زیبایی و ظاهر دندان های شما مربوط می شود. که شما می توانید جدا از سلامت دندان های خود لبخندی زیبا را به چهره خود هدیه دهید که این عامل نیز یکی از هنرهایی موجود در علم دندانپزشکی می باشد. و دندانپزشکان کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر قائمی سعی بر این دارند که علاوه بر سلامت دندان ها،  لبخندی زیبا به افراد هدیه کنند. علاوه بر خدمات پیشگیرانه و زیبایی ، کلینیک دکتر قائمی خدمات تخصصی جراحی دندان را ارائه می دهد.

آدرس کلینیک قائمی : تهران، اتوبان باقری تهران پارس، خیابان فرجام، بین رشید وزرین پلاک ۱۵۶ طبقه اول

تلفن تماس : ۷۷۷۴۳۱۵۱,۶۱_۰۲۱

بهترین دندانپزشک شرق تهران تهرانپارس : کلینیک یارا

1671020822934

کلینیک دندانپزشکی یارا که توسط دندانپزشک مجرب دكتر يسرا صفيعي تأسیس شده است، که با شعار لبخند بدون محدودیت تاسیس شده است، درمان های دندانپزشکی خود را بر پایه مفهوم دندانپزشکی دیجیتال در  تهرانپارس ارائه می دهد.

تهران، تهرانپارس، میدان شاهد (پروین)، ابتدای خیابان ظفرقندی شرقی، پلاک 442 واحد 6

دندانپزشکی تام

تجربه یک لبخند خاص در دندانپزشکی تام

از پنهان کردن دندان های خود به دلیل لکه ها و تغییر رنگ خسته شده اید؟ خدمات دندانپزشکی تام می تواند تمامی مشکلات دندانی لبخند شما را به سرعت درمان کند و لبخندی درخشان و بی نظیر به شما هدیه دهد. درخشندگی و سلامت لبخند شما تنها هدف ما در ارائه خدمات دندانپزشکی تام است. ما در “دندانپزشکی تام” به مراقبت متناسب با نیازهای دندانپزشکی منحصر به فرد شما اعتقاد داریم. تیم متخصصان دندانپزشکی ما یک معاینه کامل از شرایط دهان و دندان شما انجام می دهند و یک برنامه درمانی سفارشی ایجاد می کنند که نگرانی های شما را برطرف می کند و از موفقیت درمان اطمینان حاصل می کنند.

اشتراک گذاری

نوشته های مشابه

دیدگاه خود را درج کنید