اضافه شدن سهمیه حق پرستاری کودکان معلول در همدان

پرستار

مهدی شاهقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اول دنت در همدان در پاسخ به گلایه‌هایی مبنی بر اینکه چرا بهزیستی حق و حقوق پرستاری کودکان معلول را واریز نمی‌کند، در حالی که این قشر به حمایت بیشتری نسبت به سایر افراد نیاز دارند اظهار کرد: پرداخت حق پرستاری در کشور محدودیت دارد و در حال حاضر تقریبا ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان پشت نوبت هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال با پیگیری‌ توانستیم ۲۱۰ مورد حق پرستاری را به سهمیه موجود اضافه کنیم گفت: مرتب در حال پیگیری و رایزنی هستیم که از طریق کشور این موضوع حل شود و تعداد بیشتری حق پرستاری دریافت کنند‌.

مدیرکل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه امسال تقریبا ۵ هزار نفر مستمری  اضافه شده است عنوان کرد: از ۱۶ هزار مستمری به ۲۱ هزار مورد رسیده‌ایم که این مهم حائز اهمیت است و با پیگیری‌هایی توانستیم محقق کنیم.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر در استان همدان پشت نوبت مستمری نداریم عنوان کرد: حق پرستاری علاوه بر مستمری است که به تعدادی از افراد تعلق می‌گیرد و این افراد هم در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و در نوبت هستند.

شاهقدمی با بیان سالها مشکل پشت نوبت مستمری وجود داشت اما امسال خوشبختانه حل شد گفت: امیدواریم حق پرستاری هم حل شود و ما نهایت تلاش خود را در این راستا خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه