ارائه بیش از یک میلیون خدمت بهداشتی و درمانی به زبرخانی‌ها طی یک سال اخیر

بهداشت

اول دنت/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان گفت: طی یک سال‌ اخیر توسط شبکه بهداشت و درمان زبرخان یک میلیون و ۴۳۰ هزار خدمت بهداشتی و درمانی به شهروندان این شهرستان ارائه شده است.

دکتر حامد سلیمانی در گفت‌وگو با اول دنت افزود: از این تعداد ۱۸۸ هزار و ۱۱۵ خدمت در قالب خدمات پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر شامل ۴۳ هزار و ۵۴۳ خدمت به سالمندان، ۱۳۲ هزار و ۳۵۶ خدمت به میان‌سالان، ۵۰ هزار و ۵۰۷ خدمت به جوانان و ۱۲۹ هزار و ۴۸۹ خدمت به نوجوانان و همچنین ۱۳۸ هزار و ۷۸۱ خدمت به کودکان ارائه شده است.

وی با اشاره به ارائه ۳۱ هزار و ۹۶۴ خدمت در رابطه با باروری سالم و مادران باردار اظهار کرد: در یک سال اخیر ۸۶۹۳ خدمت دندانپزشکی و ۱۳ هزار و ۵۹۷ خدمت توسط واحد بهداشت محیط و حرفه‌ای صورت گرفته است.

سلیمانی افزود: ارائه ۴۳ هزار مورد خدمات دارویی، ۱۹۴ هزار و ۴۰۰ مورد خدمت در مرکز طب کار دولتی، ۳۶۰ مورد مشاوره ازدواج، ۵۷۲۴ مورد خدمت در مرکز درمان سوء مصرف مواد، ۲۹۷۳ خدمت در کلینیک‌های تخصصی، ۱۳۰ هزار و ۷۹۲ مورد خدمات آزمایشگاهی و ۳۱۵ هزار و ۷۱۰ مورد سایر خدمات در قالب خدمات ارائه شده توسط پزشک، پرستار، بهورز کارشناس تغذیه و مراقب سلامت از جمله اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زبرخان افزود: در شهرستان زبرخان و شبکه تازه‌تأسیس بهداشت و درمان، به لطف و مهرورزی خیرین نیک‌اندیش سلامت، قدم‌های ارزشمندی برای توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب به مردم منطقه برداشته شده است.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با همراهی کارکنان و سایر شرکای سلامت برای پیشبرد برنامه راهبردی سلامت زبرخان موفق باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه