ارائه افزون بر 6 هزار خدمت دندانپزشکی رایگان در هرمزگان

دندانپزشکی

به گزارش خبرگزاری اول دنت از بندرعباس، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان امروز در گفت و گویی رسانه ای به ارزش و اهمیت خدمت صادقانه گروه های جهادی در مناطق محروم اشاره و گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، تشکیل گروه‌های جهادی است که اعضای آن داوطلبانه در این گروه ها عضو شده و مشغول خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم به ویژه نیازمندان می‌شوند.

باسره افزود: با همکاری استانداری هرمزگان، کمیته امداد، قرارگاه مردمی سلامت، ستاد هماهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی، گروه های جهادی درمانی متعددی در مناطق محروم استان هرمزگان حضور داشتند که این گروه های جهادی درمانی در بهمن ماه امسال بیش از شش هزار و 100 دندانپزشکی و تخصصی درمانی رایگان به نیازمندان ارائه نمودند که حدود 70 درصد از ارائه خدمت درمانی به جامعه هدف این نهاد بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: گروه های جهادی درمانی اعزامی در مدت شامل گروه جهادی رویش های انقلاب اسلامی، گروه جهادی امام رضا (ع)، گروه جهادی عمار، گروه جهادی منتظران ظهور، گروه جهادی موسسه نوآوران و گروه تیپ جهادی 12 مستضعفین بودند.

خدمات پزشکی این گروه های جهادی درمانی در بخش های دندانپزشکی، عمومی ، داخلی، چشم پزشکی، زنان و زایمان، کودکان، ارتوپدی، جراح عمومی، سونوگرافی و مشاوره بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا عبارت زیر را پاسخ دهید *

نوشته های مشابه